Martin Matějů

Programátor a specialista na Wordpress

Textová reklama v PPC

17.01.2012, 08:00:11

Většinou je PPC inzerce formou textových inzerátů. Dnešní systémy sice umožňují stále častěji zadávat i grafickou reklamu, ale stále přetrvává klasická textová.

Taková textová reklama se skládá ze tří částí: nadpis, popis a viditelná adresa inzerátu.
Nadpis je většinou první řádek inzerátu a je většinou zobrazen tučně. Také je to většinou nadpis, kterého si uživatel jako první všimne a co ho jako prví zaujme. Navíc statistiky ukazují, že uživatelé častěji klikají na inzerát, který odpovídá jejich dotazu. Proto je třeba takový nadpis inzerátu zvolit velice pečlivě.

Popis by měl obsahovat stručné a atraktivní doplnění informací, které se uživatel dozvěděl v nadpisku.
Adresa je pak viditelná adresa inzerátu, tzn. nejlépe by měla obsahovat adresu našich stránek, aby měli uživatelé jasnou představu, kam se z takového inzerátu dostanou. V administraci inzerátu je pak možné nadefinovat ještě přesnou cílenou adresu, to bude adresa, kam bude uživatel po kliknutí přesměrován. Takže viditelná adresa by měla být adresa našich stránek a přesná adresa by pak měla odkazovat na konkrétní produkt, tak aby se uživatel hned po prokliknutí inzerátu dostal na požadované / inzerované informace.