16.01.2012, 08:00:35
PPC systémy poskytují úplnou kontrolu nad náklady za inzerci. Není zde definována žádná minimální ani maximální inzerovaná částka. Vše si musíme nastavit sami.
Když je ve vyhledávači nebo jeho dalších službách hledáno klíčové slovo, na které chceme inzerovat, tak se spustí jeho aukce. V této aukci se pak vybere reklama, která odpovídá danému klíčovému slovu a určí se pozice zobrazení této reklamy. Aby se inzerát na dané klíčové slovo mohl zobrazit, je třeba nastavit několik parametrů. Zejména je to pak cena za proklik, tím říkáme, kolik jsme ochotni utratit za jedno kliknutí na takovou reklamu, tzn. je to cena za jednoho návštěvníka našich stránek. Čím více bude prokliků, tím víc nás taková reklama bude stát. Proto je zde další parametr a tím je nastavení denního limitu, který říká, že za daný den nechceme utratit víc. Jakmile se dosáhne denního limitu, tak se náš inzerát přestane zobrazovat. A poslední možností je nastavení celkového limitu za jednu kampaň. Kde říkáme, že nechceme za celou kampaň utratit stanovený budget. Pokud bude dosažen tento limit, tak se zastaví kompletně celá kampaň.