31.12.2011, 08:00:11
Několik zajímavostí z praktické optimalizace, které se můžou hodit každému SEO specialistovi.
Odchozí stránky s relevantními klíčovými slovy budujme na ověřených webech s podobnou tématikou. Takovéto odkazy mají pro vyhledávače velkou hodnotu.
Nedávejme zpětné odkazy na FFA stránky a další jim podobné. Za takový odkaz by nám mohl vyhledávač snížit hodnocení případně i penalizovat.
Stránka partnerských odkazů by neměla obsahovat více než 50-100 odchozích odkazů. Více odkazů stránce určitě neublíží, ale je otázkou, jestli je robot vyhledávače bude schopen rozpoznat a indexovat.
Nedávejte zpětné odkazy do patiček nebo sidebarů webu, tak aby se odkaz zobrazoval přes celý web. Pokud má web tisíce stránek, mohl by vyhledávač takový odkaz začít ignorovat. Lepší je umístit odkaz na několik zajímavých stránek navíc pokaždé jinou formou napsaným klíčovým slovem.
Ideální hustota četnosti klíčových slov neexistuje, pro každou stránku a pro každý dotaz je to velice individuální. Nejlepší řešením je analyzovat si několik konkurenčních stránek na předních místech na daný dotaz a dle jejich četnosti zkusit vytvořit podobnou na svých stránkách.